E-learning
Zainteresowanych poszerzeniem wiedzy na tematy handlowe i marketingowe zapraszam na Platformę e-learningową: www.e-sgh.pl.
Poszczególne moduły umożliwiają poszerzenie wiedzy prawnej, handlowej i marketingowej, rozwiązanie licznych studiów przypadków, przejście testów kompetencji, a także szeroką wymianę doświadczeń na forum pomiędzy praktykami, zarządzającymi firmami, a także zajmującymi się w tych firmach zarządzaniem, sprzedażą, zaopatrzeniem, logistyką, marketingiem, reklamą, public relations.
INFORMACJE PRASOWE O WYKŁADACH E-LARNINGOWYCH:
WYKŁADY E-LEARNINGOWE PROWADZONE W SGH
Studentów zapraszam na wykłady e-learningowe i seminaria prowadzone w Szkole Głównej Handlowej.
Studia magisterskie II stopnia stacjonarne
236279-0048 Negocjowanie i zawieranie umów z partnerem handlowym (e-learning)
236289-0048 Nowoczesne metody budowania wizerunku firmy i marki (e-learning)
Studia magisterskie II stopnia popołudniowe
236279-0048 Negocjowanie i zawieranie umów z partnerem handlowym (e-learning)
236289-0048 Nowoczesne metody budowania wizerunku firmy i marki (e-learning)
Studia magisterskie II stopnia niestacjonarne sobotnio-niedzielne
236279-0048 Negocjowanie i zawieranie umów z partnerem handlowym (e-learning)
236289-0048 Nowoczesne metody budowania wizerunku firmy i marki (e-learning)
Studia licencjackie I stopnia stacjonarne
136069-0048 Techniki reklamy (e-learning)
Studia licencjackie I stopnia popołudniowe
136069-0048 Techniki reklamy (e-learning)
Studia licencjackie I stopnia niestacjonarne sobotnio-niedzielne
136069-0048 Techniki reklamy (e-learning)