Dyplom
Studentów SGH zapraszam na seminarium magisterskie i licencjackie, które odbywają się w trybie indywidualnym. Numer seminarium: 293561-0048; 293562-0048 (mgr) i 193561-0048 (lic). W celu ułatwienia wyboru tematu pracy dyplomowej, zamieszczam niżej listę tematów prac, które zostały już obronione, co pozwoli zorientować się w zakresie merytorycznym i uniknąć ewentualnych powtórzeń.
Generalnie, prace pochodzą z trzech zakresów tematycznych: I. Wizerunek (public relations, reklama, marketing); II. Handel (zawieranie umów, uwarunkowania prawne i zwyczajowe umów, zaopatrzenie, procedury logistyczne); III. Zarządzanie (zarządzanie wartością, teoria i praktyka zarządzania, zarządzanie logistyczne, zarządzanie kryzysem).
PRACE MAGISTERSKIE I DYPLOMOWE
Wybrane prace dyplomowe, obronione w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, których byłem promotorem (385 prac). W związku z tym, że nie wszystkie tematy jestem w tym momencie w stanie odtworzyć, jeżeli osoba, która była moim dyplomantem nie znalazła się na liście, proszę o informacje na adres mailowy. Jeżeli ktoś nie wyraża zgody na umieszczenie tytułu jego pracy, też proszę o informację.
Prace otrzymywały nagrody na najlepsze prace magisterskie i dyplomowe, w tym Nagrody Kapituły Godła Promocyjnego „Teraz Polska” i Nagrody Rektora.
2017/2018
Dębska Maria: Specyfika działań promocyjnych polskich marek odzieżowych. SGH. Warszawa 2017.
2016/2017
Bogusz Magdalena: Wpływ uwarunkowań kulturowych na reklamę towarów FMCG w Polsce i Wielkiej Brytanii. SGH. Warszawa 2016
Kuchta Dariusz: Analiza wykorzystania digital marketingu w branży odzieżowej na przykładzie kampanii firmy CCC. SGH. Warszawa 2016
2015/2016
Borisenko Julija: Ocena wykorzystywania faktoringu w transakcjach polskich firm na rynkach afrykańskich. SGH. Warszawa 2016
Zaleskyy Kamil: Analiza skuteczności metod ograniczania ryzyka finansowego w handlu zagranicznym. SGH. Warszawa 2016
2014/2015
Święs Paulina: Wpływ procesu cyfryzacji na rynek reklamy telewizyjnej w Polsce. SGH. Warszawa 2014
2013/2014
Florczak Agnieszka: Marketing produktu farmaceutycznego na przykładzie rynku w Polsce. SGH. Warszawa 2013
Galimska Anna: Specyfika e-marketingu usług stomatologicznych na przykładzie kliniki LUXdentic. Warszawa 2013
2012/2013
Bołdys Oliwia: Wykorzystanie regulacji zwyczajowych przy rozliczaniu umów akredytywą dokumentową. SGH. Warszawa 2012
Nowosielska Katarzyna: Polska branża modowa jako nisza promocji kraju. SGH. Warszawa 2012
2011/2012
Kopera Katarzyna: Budowanie wizerunku firmy po przejęciu na przykładzie firmy Travelport. SGH. Warszawa 2011
Kwapisiewicz Kamila: Skuteczność programów motywacyjnych w marketingu sieciowym na podstawie Avon Cosmetics Polska. Warszawa 2011
Misa Anna: Zarządzanie kluczowymi klientami na przykładzie producenta i eksportera drewnianej architektury ogrodowej Werth-Holz S.A. Warszawa 2011
Nowosielska Katarzyna: Koncepcja promowania polskich marek modowych na wybranych rynkach zagranicznych. SGH. Warszawa 2012
Piełunowicz Jarosław: Strategie marketingowe dla marki Chupa Chups
w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji marketingowej. SGH. Warszawa 2011
Strzyżewska Karolina: Wpływ działań typu ambush marketing na konsumentów - aspekt sprzedażowy i etyczny. Warszawa 2011
2010/2011
Banaszkiewicz Karol: Nowe kierunki rozwoju koncepcji marketingu w biznesie międzynarodowym. SGH. Warszawa 2010
Chmielewska Agata: Ocena skuteczności marketingu usług agroturystycznych w Polsce na przykładzie Powiatu sochaczewskiego. SGH. Warszawa 2011
Chojnicki Kamil: Analiza specyfiki i metod sponsorowania golfa w Polsce. SGH. Warszawa 2010
Domasiewicz Maria: Analiza koncepcji motywowania pracowników w celu zwiększenia ich zadowolenia z wykonywanej pracy. Warszawa 2010
Jakubiak Szymon: Wykorzystanie technik public relations w kreowaniu wizerunku artysty estradowego. SGH. Warszawa 2010
Jungrav Anna: Marketing folii wielowarstwowej w firmie Pakmar Sp. z o.o. SGH. Warszawa 2011
Ostrowska Katarzyna: Psychologiczne techniki wpływu na odbiorców reklamy w różnych grupach wiekowych. SGH. Warszawa 2010
Paduch Monika: Komunikacja kryzysowa w relacjach inwestorskich na przykładzie Grupy Kęty. SGH. Warszawa 2011
Podleś Monika: Motywowanie i jego znaczenie w koncepcji zarządzania jakością. Warszawa 2010
Protaziuk Michał: Ocena skuteczności blogów internetowych w działaniach promocyjnych wśród polskich internautów. SGH. Warszawa 2010
Rawa-Karpińska Ilona: Wpływ społecznej odpowiedzialności na wizerunek przedsiębiorstwa na przykładzie Grupy Animex oraz Sainsbury’s. SGH. Warszawa 2010
Szczepaniak Paulina: Specyfika działań promocyjnych na rynku wydawniczym na przykładzie Muza S.A. Warszawa 2010
Tkaczyk Anna: Wzrost aktywności organizacji pozarządowych w Polsce jako przejaw rozwoju społeczeństwa demokratycznego. SGH. Warszawa 2010
Wolak Agnieszka: Ocena systemu szkoleń na podstawie firmy Kingspan. Warszawa 2010
Żewakowski Marcin: Skandal medialny jako narzędzie kreowania wizerunku na rynku muzycznym na przykładzie zespołu Marilyn Manson. SGH. Warszawa 2010
2009/2010
Arkuszyński Piotr: Zasady prowadzenia działań marketingowych w zakresie usług informatycznych. Warszawa 2009
Bodych Monika: Analiza skuteczności technik kreowania wizerunku marki na przykładzie działań firmy Coca-Cola. SGH. Warszawa 2009
Bogatko Elżbieta: Porównanie koncepcji promocji kraju w celu przyciągania bezpośrednich inwestycji zagranicznych na przykładzie Polski i Republiki Czeskiej. SGH. Warszawa 2009
Czerniszewska Agnieszka: Społeczna odpowiedzialność biznesu w strukturach organizacyjnych sieci handlowych. SGH. Warszawa 2009
Korolyov Georgiy: Kreowanie wizerunku jednostki w mediach. Warszawa 2009.
Laszczka Magdalena: Wykorzystanie działań public relations w sytuacjach kryzysowych na przykładzie instytucji bankowych. SGH. Warszawa 2009
Lenart Aneta: Wykorzystanie dokumentów handlowych w cyklu realizacji transakcji z partnerem zagranicznym na przykładzie firmy Kwazar Corporation Sp. z o.o. SGH. Warszawa 2009
Lubieniecka Jadwiga: Wykorzystanie efektu kraju pochodzenia w kształtowaniu wizerunku firmy Lavazza na rynku polskim. SGH. Warszawa 2009
Łapińska Natalia: Budowanie wizerunku organizacji non-profit na przykładzie Fundacji Dzieci Niczyje. SGH. Warszawa 2009
Makowski Łukasz: Analiza strategii budowania wizerunku marki Vichy w aptecznym kanale dystrybucji na przykładzie produktów Dercos Technique. SGH. Warszawa 2009
Marczyk Anna: Wzrost aktywności organizacji pozarządowych w Polsce, jako przejaw rozwoju społeczeństwa demokratycznego. SGH. Warszawa 2009
Motyczyńska Patrycja: Funkcjonowanie i rozwój sprzedaży bezpośredniej w Polsce na przykładzie firmy Oriflame. Warszawa 2009
Nowosielska Katarzyna: Analiza skuteczności neuromarketingu oraz możliwości jego praktycznego wykorzystania. SGH. Warszawa 2009
Paduch Monika: Strategie komunikacji organizacji pozarządowych na przykładzie Forum Młodych Dyplomatów. SGH. Warszawa 2009
Rakowska Monika: Koncepcja wykorzystania cyberprzestrzeni w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwem handlu internetowego. SGH. Warszawa 2009
Rosinska Orsolya: Decyzje związane z wprowadzeniem nowego produktu na rynek globalny na przykładzie marki Colgate firmy Colgate – Palmolve. Warszawa 2009.
Ruszczak Piotr: Analiza wpływu działań motywacyjnych stosowanych przez firmę Candy Polska na zwiększenie sprzedaży. Warszawa 2009
Szabat Karolina: Specyfika kreowania wizerunku dużej firmy z branży energetycznej na przykładzie PSE - Centrum S.A. Warszawa 2009
Szyszko Stanisław: Analiza nowych trendów w reklamie internetowej. SGH. Warszawa 2009
Truszkowska Beata: Zarządzanie łańcuchem dostaw na przykładzie produktów mrożonych. Warszawa 2009
Turek Jacek: Zarządzanie marką w okresie jej zmian na przykładzie Commercial Union Polska. Warszawa 2009
Walas Małgorzata: Kreowanie wartości przedsiębiorstwa poprzez strategię biznesową w segmencie przedsiębiorstw. SGH. Warszawa 2009
Zięcina Katarzyna: Działania promocyjne związane z wprowadzeniem na rynek nowej firmy w branży filmowej. Warszawa 2009
2008/2009
Czaplińska Ewa: Specyfika negocjowania i zawierania umów przez agencję reklamową na przykładzie Scholz and Friends Warszawa. SGH. Warszawa 2009
Dąbrowski Kamil: Tworzenie wizerunku firmy medialnej na przykładzie telewizji TVN. SGH. Warszawa 2008
Kaczmarek Anna: Zmiany technik promocji sprzedaży wobec nowych wyzwań rynkowych. SGH. Warszawa 2009
Lenart Aneta: Wykorzystanie dokumentów handlowych w cyklu realizacji transakcji z partnerem zagranicznym na przykładzie firmy Kwazar Corporation Sp. z o.o. SGH. Warszawa 2008
Majewski Karol: Organizacja międzynarodowych zawodów w sportach ekstremalnych jako element budowy marki globalnej. SGH. Warszawa 2008
Paczek Justyna: Wpływ nowych uwarunkowań rynkowych na zmiany koncepcji doboru nośników reklamy. SGH. Warszawa 2009
Pilaszek Maciej: Koncepcja wykorzystania internetu w marketingu politycznym na przykładzie kampanii prezydenckiej Baracka Obamy. SGH. Warszawa 2009
Podwysocka Małgorzata: Wykorzystanie działań public relations w zarządzaniu różnymi rodzajami kryzysów na przykładzie firmy Constar i Stacji dializ w Ostrowie Wielkopolskim. SGH. Warszawa 2009.
Urbanowicz Magda: Analiza zmian tendencji rozwoju rynku reklamy zewnętrznej w Polsce. SGH. Warszawa 2008
Woźniak Maria: Strategia zarządzania marką na przykładzie firmy ”Hugo Boss”. SGH. Warszawa 2009
Wasiukiewicz Pawel: Zarządzanie kluczowymi klientami w korporacjach międzynarodowych na przykładzie firmy Nielsen. SGH. Warszawa 2008.
2007/2008
Adamczyk Piotr: Wykorzystanie technik wewnętrznych działań public relations w firmie sektora hotelowego na przykładzie Marriott International. SGH. Warszawa 2008.
Barbara Fortuńska Metody badania skuteczności i efektywności reklamy i ich zastosowanie na przykładzie kampanii marki Pronto. SGH. Warszawa 2008.
Błaszczyk Justyna: Zawieranie umów pomiędzy nieobecnymi. SGH. Warszawa 2008.
Dejewska Izabela: Kształtowanie wizerunku kraju w celu budowania pozycji konkurencyjnej na przykładzie Polski przed i po akcesji do Unii Europejskiej. SGH. Warszawa 2008.
Kwiatkowska Anna: Imprezy i wydarzenia specjalnejako techniki public relations. SGH. Warszawa 2008.
Malczewski Piotr: System identyfikacji wizualnej w budowaniu tożsamości firmy na przykładzie Audi AG i Volkswagen AG. SGH. Warszawa 2008.
Małgorzata Traczyk: Wpływ elementów marki na wizerunek firmy na przykładzie firmy Royal Dutch Shell plc. SGH. Warszawa 2008.
Olszewski Damian: Wpływ specyfiki rynku wódki i strategii Grupy Sobieski na sposoby zawierania umów. SGH. Warszawa 2008.
Sidorkiewicz Sylwia: Marketing szeptany oraz partyzancki jako nowe koncepcje działania w zakresie marketingu. SGH. Warszawa 2008.
Stefańska Marta: Wykorzystanie technik public relations przez przedsiębiorstwa z polskiego rynku automatyki przemysłowej. SGH. Warszawa 2008.
Walczyk Elżbieta: Znaczenie analizy marketingowej dla wyboru strategii rynkowej na przykładzie firmy Izoterm Sp. z o.o. SGH. Warszawa 2008.
Zalewski Dorian: Tworzenie wartości marki na przykładziedoświadczeń firmy Virgin Group. SGH. Warszawa 2008.
Żelazowska Agnieszka: Specyfika zawierania transakcji handlowych na rynku ropy naftowej. SGH. Warszawa 2008.
2006/2007
Chruściel Piotr: Strategie wprowadzania polskich produktów na rynek wewnętrzny Unii Europejskiej. Warszawa 2005.
Czernicka Katarzyna: Wykorzystanie strategii segmentacji rynku przy tworzeniu kampanii reklamowych. SGH. Warszawa 2006.
Dachowska Katarzyna: Specyfika promocji produktów bankowych na przykładzie Banku Gospodarstwa Krajowego. SGH. Warszawa 2006.
Konarska Aleksandra: Koncepcja zmiany kompleksowej strategii public relations na podstawie firmy RUCH S.A. SGH. Warszawa 2005.
Kozłowski Łukasz: Niestandardowe formy reklamy telewizyjnej jako skuteczna metoda promocji w czasach nasilającego się szumu reklamowego. Warszawa 2006.
Krużmanowski Konrad: Uwarunkowania i rozwój interaktywnej reklamy telewizyjnej. Warszawa 2006.
Langer Grażyna: Planowanie marketingowe na rynku usług przemysłowych na przykładzie Centralnego Biura Projektowo – Badawczego Budownictwa Kolejowego „Kolprojekt” Sp. z o.o. Warszawa 2007.
Matuszewska Monika: Wpływ postaw etnocentrycznych konsumentów polskich na wizerunek marek firm niemieckich z branży AGD. Warszawa 2005.
Mikhailau Ilya: Orientacje marketingowe i strategie wejścia na rynki zagraniczne przez firmy z branży odzieżowej. SGH. Warszawa 2006.
Młodecki Piotr: Strategie działania polskich firm na rynku chińskim. Warszawa 2005.
Ossowska Barbara: Wykorzystanie technik marketingu narodowego do budowania marki Polski za granicą. Warszawa 2005.
Ośródek Jakub: Analiza porównawcza rozwoju reklamy negatywnej w kampaniach wyborczych w Polsce, Australii i Stanach Zjednoczonych. SGH. Warszawa 2006.
Pakuła Piotr: Gazety bezpłatne jako nośnik treści reklamowych na przykładzie wydawnictw Metropol i Metro w Warszawie. Warszawa 2005.
Palianok Viktar: Wiarygodność i zasady jej oceny na podstawie firmy z branży tekstylnej. SGH. Warszawa 2006.
Pietruszka Aneta: Ekspansja polskich firm na rynek Unii Europejskiej. Warszawa 2006.
Rudowicz Marta: Specyfika promocji luksusowego magazynu dla kobiet na rynku polskim na przykładzie marki Glamour wydawnictwa G+J Media. SGH. Warszawa 2006.
Tomys Marcin: Promocja usług bankowych na przykładzie LUKAS Banku S.A. SGH. Warszawa 2007.
Witek Agnieszka: Sposoby wejścia polskich firm na rynek niemiecki. Warszawa 2005.
Wrzos (Majewska) Katarzyna: Analiza zasad współpracy agencji reklamowej i studia filmowego przy realizacji reklamy telewizyjnej. SGH. Warszawa 2007.
2005/2006
Golba Ewa: Wykorzystanie badań audytoriów czytelniczych przy wprowadzaniu nowego czasopisma na rynek. WSZ. Warszawa 2005.
Konarska Aleksandra: Koncepcja zmiany kompleksowej strategii public relations na podstawie firmy RUCH S.A. Warszawa 2005.
Koźbiał Beata: Zaangażowanie w ochronę środowiska naturalnego jako podstawowy komponent wizerunku firm. SGH. Warszawa 2005.
Lach Agnieszka: Skuteczność procedur zarządzania sytuacja kryzysową na przykładzie zdarzeń w Constarze. SGH. Warszawa 2005.
Lickiewicz Joanna: Zarządzanie wizerunkiem domu handlowego na przykładzie Handlowej Spółdzielni Pracy Hala Targowa Wola w Warszawie. WSZ. Warszawa 2005.
Matuszewska Monika: Wpływ postaw etnocentrycznych konsumentów polskich na wizerunek marek firm niemieckich z branży AGD. Warszawa 2005.
Młodecki Piotr: Strategie działania polskich firm na rynku chińskim. Warszawa 2005.
Niedzielska Agnieszka: Kreowanie wizerunku firmy z branży piwowarskiej na przykładzie Kompanii Piwowarskiej S.A. SGH. Warszawa 2005.
Ogorzelska Justyna: Strategia public relations na rynku kosmetyków selektywnych na przykładzie marki Helena Rubinstein. Warszawa 2005.
Ossowska Barbara: Wykorzystanie technik marketingu narodowego do budowania marki Polski za granicą. Warszawa 2005.
Ośródek Jakub: Analiza porównawcza rozwoju reklamy negatywnej w kampaniach wyborczych w Polsce, Australii i Stanach Zjednoczonych. Warszawa 2005.
Pakuła Piotr: Gazety bezpłatne jako nośnik treści reklamowych na przykładzie wydawnictw Metropol i Metro w Warszawie. Warszawa 2005.
Pietruszka Aneta: Funkcjonowanie polskich firm na rynku Unii Europejskiej. Warszawa 2005.
Polenok Wiktor: Warszawa 2005.
Suzonowicz Katarzyna: Intranet i jego rola w komunikacji wewnętrznej organizacji na przykładzie Grupy Wydawniczej Infor. Podyplomowe Studium Public Relations. Warszawa 2005.
Witek Agnieszka: Sposoby wejścia polskich firm na rynek niemiecki. Warszawa 2005.
2004/2005
Bielecki Piotr: Procedury dochodzenia i rozpatrywania reklamacji na rynku usług transportowych na przykładzie firmy DHL EXPRESS. SGH. Warszawa 2005.
Błądek Magdalena: Model skutecznej komunikacji wewnętrznej na przykładzie spółki branży piwowarskiej. SGH. Warszawa 2005.
Chruściel Piotr: Strategie wprowadzania polskich produktów na rynek wewnętrzny Unii Europejskiej. Warszawa 2005.
Dwórznicka Magdalena: Kreowanie wizerunku firmy na rynku wydawniczym poprzez działania public relations na przykładzie Wydawnictwa Murator. SGH. Warszawa 2005.
Falińska Karolina: Merchandising jako skuteczna forma promocji w branży kosmetycznej. SGH. Warszawa 2005.
Gruszka Marcin: Wewnętrzne działania public relations jako narzędzie wspierające proces zmian w Telenergo i Telbank. Warszawa 2005.
Grzebisz Alicja: Strategia doboru mediów w kampanii reklamowej firmy działającej na rynku globalnym na przykładzie promocji marki Porter. Warszawa 2005.
Kamińska Agnieszka: Polityka handlowa Polski po wstąpieniu do Unii Europejskiej. Warszawa 2005.
Kolasa Krzysztof: Specyfika zawierania kontraktów handlowych między partnerami polskimi i włoskimi. SGH. Warszawa 2005.
Langer Grażyna: Strategie marketingu usług na przykładzie CBPBBK Kolprojekt. Warszawa 2005.
Leszczyński Mateusz: Ocena skuteczności kampanii reklamowych w ramach konkursu EFFIE na przykładzie reklam Kompanii Piwowarskiej S.A. Warszawa 2005. O
Łazowski Marcin: Uwarunkowania i skutki wejścia na rynek polski zagranicznych sieci detalicznych. SGH. Warszawa 2004.
Niedzielak Aldona: Koncepcja działań public relations dla Zakładu Energetycznego Płock S.A. SGH. Warszawa 2004.
Ołtarzewski Andrzej: Działania promocyjne małych i średnich przedsiębiorstw po akcesji Polski do UE na przykładzie firmy branzy reklamowej. SGH. Warszawa 2005.
Pałgan Agnieszka: Formy zewnętrznego finansowania małych i średnich eksporterów na przykładzie firmy Ceramika Iza. Warszawa 2005.
Reder Małgorzata: Uwarunkowania skuteczności reklamy w mediach głównych. SGH. Warszawa 2004.
Rejmer Dominika: Specyfika marketingu usług na przykładzie klubów muzycznych. Warszawa 2005.
Sobol Robert: Analiza instrumentów finansowych zabezpieczających przed ryzykiem w handlu zagranicznym pod katem ich wykorzystania na rynku niemieckim. SGH. Warszawa 2004.
Wiktorowicz Marta: Specyfika marketingu usług w agencjach doradztwa personalnego na przykładzie firmy Intersource . SGH. Warszawa 2005.
Zomer Olga: Analiza uwarunkowań skuteczności działań media relations na rynku polskim. SGH. Warszawa 2004.
2003/2004
Adamska Magdalena: Znaczenie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa w jego działaniach rynkowych na przykładzie Novo Nordisk A/S. SGH. Warszawa 2003.
Andrychowicz Leszek: Wpływ strategii marketingowej na wzrost wartości firmy Enco. SGH. Warszawa 2004.
Banaszkiewicz Agata: Uwarunkowania atrakcyjności tytułów prasowych jako nośników reklam na rynku polskim. SGH. Warszawa 2003.
Bartuszek Krzysztof: Koncepcja wprowadzenia nowej firmy na rynek niszowy na przykładzie branży ochrony osób i mienia. Warszawa 2004
Bezubik Bartosz: Specyfika strategii public relations w branży browarniczej na przykładzie Browaru Dojlidy Białystok Sp. z o.o. SGH. Warszawa 2004.
Brzózka Kamil: Specyfika kampanii reklamowej środków masowego przekazu na przykładzie III Programu Polskiego Radia i Gazety Wyborczej. SGH. Warszawa 2003.
Chałupka Marta: arbitraż gospodarczy jako metoda rozwiązywania sporów w międzynarodowym obrocie handlowym. SGH. Warszawa 2004.
Chwalisz Adam: Wpływ wdrożenia systemu Zarzadzania Relacjami z klientem na wizerunek przedsiebiorstwa na przykładzie Telekomunikacji Polskiej. SGH. Warszawa 2004.
Cieślicki Paweł: Strategie marketingowe na przykładzie fabryki FMS Spomasz Pleszew S.A. Warszawa 2004
Czapka Małgorzata: Ryzyko zmiany ceny w transakcjach handlu zagranicznego. SGH. Warszawa 2004.
Domagała-Rolewicz Kajetan: Zarządzanie marką. SGH. Warszawa 2004.
Frenkiel Ewa: Budowanie świadomosci marki poprzez działania public relations na przykładzie Crowley Data Poland. SGH. Warszawa 2003.
Garsztka Agnieszka: Specyfika planowania mediów w kampaniach reklamowych skierowanych do dzieci. SGH. Warszawa 2004.
Gochna Jarosław: Specyfika planu marketingowego dla firmy z branży rozrywkowej na przykładzie Centrum Rozrywki Hokus Pokus. Warszawa 2004
Goj Michał: Kontrakt na budowę statku jako element międzynarodowej transakcji gospodarczej przykładzie kontraktu typowego AWES. SGH. Warszawa 2004.
Iżewski Tomasz: Badanie skuteczności i efektywności promocji on-line w świetle tendencji zmian Internetu. SGH. Warszawa 2004.
Jarzębski Marcin: Kreowanie wizerunku firmy przy pomocy działań reklamowych i public relations na przykładzie kampanii prowadzonych przez firmę Pirelli. Warszawa 2004
Jasińska Wanda: Rola segmentacji rynku przy podejmowaniu decyzji dotyczących strategii promocji na przykładzie Oficyny Wydawniczej Taurus Sp. z o.o. SGH. Warszawa 2004.
Józefowicz Agnieszka: Wykorzystanie technik promocji do kreowania wizerunku Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i propagowania realizowanych przez nią programów pomocowych. SGH. Warszawa 2004.
Kalinowska Monika: Wykorzystanie postrzegania podprogowego we współczesnych przekazach reklamowych. SGH. Warszawa 2003.
Karpiński Szymon: Zasady wykorzystania koncepcji marketingu w branży filmowej. SGH. Warszawa 2004.
Kosikowska Małgorzata : Specyfika działań promocyjnych na rynku funduszy emerytalnych. SGH. Warszawa 2004.
Kostyra Regina: Specyfika działań promocyjnych na rynku wydawniczym na przykładzie wydawnictwa Media Rodzina oraz książki Harry Potter i Zakon Feniksa. SGH. Warszawa
Kucharczyk Przemysław: Strategie działań marketingowych wobec rynku usług finansowych na przykładzie firmy PZU S.A. Warszawa 2004
Łazowska Marta: Uwarunkowania i rozwój współpracy firm polskich z partnerami irlandzkimi. SGH. Warszawa 2004.
Łukasik Agnieszka: Specyfika reklamy usług bankowych na przykładzie kampanii „Firma i ja” Banku Pekao S.A. SGH. Warszawa 2003.
Majkowski Krzysztof: Techniki kreowania wizerunku wykorzystywane na rynku muzycznym na przykładzie zespołu Cradle of Filth. SGH. Warszawa 2003.
Mikosz Ewa: Estetyka jako uwarunkowanie systemu identyfikacji wizualnej podmiotu
Nawojska Agnieszka: Budowanie wizerunku i tożsamości produktu na przykładzie preparatów witaminowych firmy Boehringer Ingelheim. SGH. Warszawa 2004.
Opala Artur: Marketingowe aspekty analizy przedsięwzięcia budowlanego na przykładzie hotelu firmy AIR-HOTEL w Krakowie. SGH. Warszawa 2004.
Parol Jwona: Specyfika promocji motocykli na przykładzie działań firmy Mitsui Motor Polska podejmowanych dla marki Yamaha. SGH. Warszawa 2004.
Plutecka Magdalena: Strategia public relations dla firmy Neckermann Polska. SGH. Warszawa 2003.
Pyrzyńska Dorota: Ocena skuteczności procesu zarządzania wizerunkiem firmy usługowej na przykładzie Grupy Commercial Union. SGH. Warszawa 2004.
Rączka Anna: Marketing w organizacji non-profit na przykładzie WWF-Światowego Funduszu na rzecz Przyrody. SGH. Warszawa 2004.
Skrzypek Agata: Wykorzystanie technik współpracy z prasą do promocji firmy i produktu na przykładzie Banku Handlowego w Warszawie S.A. SGH. Warszawa 2004.
Smorżewska Justyna: Strategia marketingowa dla modelu Hondy CR-V. Warszawa 2004.
Sobol Robert: Analiza instrumentów finansowych zabezpieczających przed ryzykiem w handlu zagranicznym pod katem ich wykorzystania na rynku niemieckim. SGH. Warszawa 2004.
Szafirowska Joanna: Promocja globalna i lokalna koncernu międzynarodowego na przykładzie firmy IKEA. SGH. Warszawa 2003.
Śliwiński Radosław: Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy na przykładzie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Płocku. SGH. Warszawa 2004.
Wieczorkowska Edyta: Specyfika działań public relations Klubu Sportowego Wisła Płock SSA. Podyplomowe Studium Zarządzania Wartością Firmy. SGH. Warszawa 2004.
Wileński Michał: Wpływ nowych form reklamy w Internecie na koncepcję mierzenia efektywności kampanii. SGH. Warszawa 2003.
Wiszowata Sylwia: Kreowanie wizerunku marki poprzez kampanie realizowane przez public relations. SGH. Warszawa 2004.
Zawada Adam: Zmiana uwarunkowań prawnych w zakresie handlu zagranicznego po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. SGH. Warszawa 2004.
Zomer Olga: Analiza uwarunkowań skuteczności działań media relations na rynku polskim. SGH. Warszawa 2004.
2002/2003
Danielska Katarzyna: Zarządzanie wizerunkiem firmy w jej środowisku wewnętrznym na przykładzie PTK Centertel Sp. z o.o. SGH. Warszawa 2003.
Derek Luiza: Wykorzystanie marketingu w polityce na przykładzie prezydenckiej kampanii wyborczej kandydata Andrzeja Olechowskiego. SGH. Warszawa 2002.
Frączak Paweł: Specyfika marketingowych form popierania sprzedaży w przedsiębiorstwie dystrybucyjnym na przykładzie firmy California Computer Company. SZ. Warszawa 2003.
Frenkiel Ewa: Budowanie świadomości marki poprzez działania public relations na przykładzie Crowley Data Poland. SGH. Warszawa 2003.
Gałek Joanna: Standaryzacja i dyferencjacja działań marketingowych na rynkach międzynarodowych na przykładzie firm Danone Group i Philips Electronics. SGH. Warszawa 2003.
Gontarz Rafał: Analiza działań promocyjnych na polskim rynku książki na przykładzie Grupy Wydawniczej Bertelsmann Media. SGH. Warszawa 2003.
Grochowicz Beata: Analiza fundamentalna rynku konsumentów jako podstawa decyzji lokalizacyjnych supermarketów na przykładzie rejonu warszawskiego. SZ. Warszawa 2003.
Izowska-Jędrych Barbara: Internet jako narzędzie public relations. SGH. Warszawa 2003.
Kędzior Ryszard: Zarządzanie marką medialną na przykładzie marki kanału telewizyjnego. SGH. Warszawa 2003.
Koprowicz Katarzyna: Wykorzystanie product placement w strategii marketingu globalnego. SGH. Warszawa 2003.
Kowalczyk Anna: Analiza wpływu marketingu usług bankowych na konkurencyjność banku. SZ. Warszawa 2003.
Kubiak Łukasz: Wykorzystanie narzędzi komunikacji wewnętrznej w zarządzaniu kulturą organizacyjną na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A. SGH. Warszawa 2003.
Kulik Monika: Rola prospołecznej działalności firmy w kształtowaniu jej pozytywnego wizerunku. SGH. Warszawa 2003.
Kurda-Słodkowska Joanna: Koncepcja programu public relations dla Pplskiej Wytwórni Papierów Wartościowych. SGH. Warszawa 2003.
Kurowska Katarzyna: Komunikacja wewnętrzna w Dziale Obsługi Klienta. SGH. Warszawa 2003.
Łoskot Izabela: Sponsoring jako element kształtowania wizerunku firmy na przykładzie współpracy Generali z Fundacją Dr Clowna. SGH. Warszawa 2003.
Marcinkowska Lidia: Rola zarządzania sytuacją kryzysową w ratowaniu wizerunku firmy. SGH. Warszawa 2003.
Michalski Jarosław: Analiza systemu logistycznego produktów promocyjnych na przykładzie hurtowej sieci handlowej Makro Cash and Carry Polska. SGH. Warszawa 2003.
Niewiadomska Agnieszka: Analiza koncepcji handlu elektronicznego na rynku polskim. SGH. Warszawa 2003.
Opala Anna: Analiza strategii marketingowej spółki na rynku wyrobów spirytusowych na przykładzie destylerni Polmos S.A. SGH. Warszawa 2003.
Pater Anna: Strategia public relations dla Venture Capital Gallileo Investment. SGH. Warszawa 2003.
Plutecka Magdalena: Strategia public relations dla firmy Neckermann Polska Sp. z o.o. SGH. Warszawa 2003.
Rejman Małgorzata: Strategia public relations dla Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej. SGH. Warszawa 2003.
Rubczewski Marcin: Społeczności internetowe jako narzędzie zarządzania marką w Internecie. SGH. Warszawa 2003.
Sobieska Justyna: Wykorzystanie marketingu społecznego w promocji idei integracji europejskiej w Polsce. SGH. Warszawa 2003.
Zaremba Mateusz: Wykorzystanie Internetu jako skutecznego kanału komunikacji na podstawie projektów realizowanych w Zentropy Partners - Zespole Interaktywnym Grupy McCann-Erickson Polska. SGH. Warszawa 2003.
Żukowski Maciej: Wykorzystanie informatyki do wspomagania łańcucha logistycznego na przykładzie systemów firmy SAP. SZ. Warszawa 2003.
2001/2002
Balcerowiak Klaudia: Wykorzystanie psychologicznych mechanizmów oddziaływania na konsumenta w reklamie. SGH. Warszawa 2002.
Chabasińska Edyta: Kreowanie wizerunku firmy windykacyjnej na przykładzie EGB Investments S.A. SGH. Warszawa 2002.
Chyc Kinga: Koncepcja marketingu usług finansowych z uwzględnieniem nowoczesnych technologii informatycznych na przykładzie TU Allianz Polska S.A. oraz TU Allianz Życie Polska S.A. SGH. Warszawa 2002.
Dębek Małgorzata: Strategia public relations instytucji charytatywnej na przykładzie programu “Motylkowe Szpitale dla Dzieci” realizowanego przez Fundację Jolanty Kwaśniewskiej “Porozumienie bez barier”. SGH. Warszawa 2002.
Fułek Bernardetta: Strategie zarządzania kapitałem ludzkim. SGH. Warszawa 2002
Górska Kamila: Zarządzanie marką w zmieniającym się otoczeniu firmy. SGH. Warszawa 2002.
Gut Edyta: Specyfika planowania mediów dla różnych kampanii reklamowych. SGH. Warszawa 2002.
Horban Barbara: Kreowanie wizerunku organizacji poprzez imprezy specjalne na podstawie projektu Gazety Wyborczej i agencji Marka PR. SGH. Warszawa 2002.
Izdebski Kazimierz: Znaczenie zwyczajów i uzansów handlowych w transakcjach handlu zagranicznego. SGH. Warszawa 2002.
Jackowska Magdalena: Wpływ działań promocyjnych na zachowania aktualnych i potencjalnych nabywców na przykładzie firmy PepsiCo General Bottles Poland. SGH. Warszawa 2002.
Knaś Aleksandra: Instrumenty pochodne jako narzędzia zabezpieczające przed ryzykiem kursowym na przykładzie KGHM Metraco Sp. z o.o. SGH. Warszawa 2002.
Kołakowska Katarzyna: Skuteczność i efektywność wykorzystania humoru w reklamie na rynkach wybranych krajów zachodnich i polskim. SGH. Warszawa 2002.
Kowalska Jolanta: Koncepcja programu public relations dla firmy Sensormatic Poland. SGH. Warszawa 2002.
Krucka Iwona: Ograniczanie ryzyka handlowego w transakcji eksportowej. SGH. Warszawa 2002.
Krzysztoń E. Proces umiędzynaradawiania giełd towarowych w gospodarkach krajów rozwiniętych. SGH. Warszawa 2002.
Książka Maciej: Zarządzanie projektem na przykładzie Świętokrzyskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Kielcach. SGH. Warszawa 2002.
Łazowski Maciej: Uwarunkowania doboru nośników telewizyjnych kampanii reklamowych. SGH. Warszawa 2002.
Michna Agata: Strategia dystrybucji w przedsiębiorstwie Cofinec Polska S.A. SGH. Warszawa 2002.
Mierzejewski Mieczysław: Nowa jakość paliw jako czynnik zmiany wizerunku Polskiego Koncernu Naftowego Orlen S.A. SGH. Warszawa 2002
Miklaszewski Paweł: Psychologiczne uwarunkowania skuteczności przekazu reklamowego. SGH. Warszawa 2002.
Mitraszewski Przemysław: Kreowanie wizerunku koncernów tytoniowych w Polsce poprzez zaangażowanie w kampanie społeczne. SGH. Warszawa 2002.
Nowak Michał: Wpływ zmian struktury organizacyjnej firmy na usprawnienie jej działalności na przykładzie Autoryzowanego serwisu IVECO. SGH. Warszawa 2002.
Olszewska Renata: Tworzenie wizerunku marki. SGH. Warszawa 2002.
Primke Aleksander: Analiza i ocena polityki ubezpieczeniowej TUiR Warta S.A. na tle rozwoju polskiego rynku ubezpieczeń. SGH. Warszawa 2002.
Rysz Anna: Strategia promocji kosmetyków selektywnych na przykładzie firmy Lacome w Polsce. SGH. Warszawa 2002.
Stańczak Aneta: Proces planowania mediów w kampaniach reklamowych. SGH. Warszawa 2002.
Wąsowska Agnieszka: Koncepcja działań public relations dla firmy Ditel S.A. SGH. Warszawa 2002.
Wójcik Dorota: Analiza skuteczności lokowania produktów w filmach i programach telewizyjnych na rynku polskim. SGH. Warszawa 2002.
Żurek Artur: Rola segmentacji rynku przy podejmowaniu decyzji dotyczących strategii marketingowych na przykładzie BIG Banku Gdańskiego. SGH. Warszawa 2002.
2000/2001
Adamus Katarzyna: Zarządzanie marką przez wyłącznego dystrybutora na przykładzie działań firmy Megabajt, dokonywanych dla marki Zoltrix. SGH. Warszawa 2001.
Albiński Adam: Programy lojalnościowe jako wielopłaszczyznowe narzędzie pozyskiwania i utrzymania klienta. SGH. Warszawa 2001.
Auchimik Renata: Lobbying firm tytoniowych w sytuacji zagrożenia wprowadzeniem zakazu reklamy papierosów. SGH. Warszawa 2001.
Babis Ewa: Zmiany w reklamie społecznej w Polsce w latach dziewięćdziesiątych. SGH. Warszawa 2001.
Bors Agnieszka: Strategie merchandisingu stosowane przez firmy w branży kosmetyków masowych i selektywnych. SGH. Warszawa 2001.
Borys Jolanta: Rola zewnętrznego public relations na rynku funduszy inwestycyjnych. SGH. Warszawa 2001.
Cegłowska Magdalena: Wpływ komunikacji wewnętrznej na motywację pracowników na przykładzie firmy LANG LTC. SGH. Warszawa 2001.
Cywińska Anna: Strategia wprowadzenia na rynek nowego produktu na przykładzie filmów Ogniem i mieczem oraz Pan Tadeusz. SGH. Warszawa 2001.
Daszczyński Mariusz: Wykorzystanie technik promocji w strategii kształtowania wizerunku na przykładzie Polskich Linii Lotniczych LOT S.A. SGH. Warszawa 2001.
Dąbrowski Michał: Strategia wprowadzania na rynek nowego produktu na przykładzie leku Pabitan. SGH. Warszawa 2001.
Frankiewicz Michał: Społeczne aspekty konsolidacji PKN Orlen. SGH. Warszawa 2001.
Garczyńska-Radosz Alicja: Rola marki na rynku polskim oraz systemy promowania marek polskich producentów. SGH. Warszawa 2001.
Godziebiewska Agnieszka: Koncepcja programu public relations dla Biura Reklamy Telewizji Polskiej S.A. SGH. Warszawa 2001.
Golak Radosław: Wykorzystanie psychologicznych technik manipulacji do osiągania celów reklamowych. SGH. Warszawa 2001.
Górska-Kowalik Aneta: Komunikacja wewnętrzna w Millenium BIG Banku Gdańskim S.A. SGH. Warszawa 2001.
Jaczewski Piotr: Dystrybucja produktów jako element działalności marketingowej. SGH. Warszawa 2001.
Jurga Zuzanna: Działania promocyjne funduszy emerytalnych w Polsce na podstawie OFE ego. SGH. Warszawa 2001.
Karpiuk Edyta: Działania public relations podejmowane przy wprowadzaniu na rynek nowego produktu na przykładzie maszynki dla kobiet Venus firmy Gillette. SGH. Warszawa 2001.
Kędziora Magdalena: Techniki oddziaływania reklamy na odbiorcę. SGH. Warszawa 2001.
Kęska Katarzyna: Marketingowa koncepcja sprzedaży pasm reklamowych w telewizji publicznej. SGH. Warszawa 2001.
Kopacz Grzegorz: Strategia produktu na przykładzie wielodostępnego systemu rozliczania odbiorców energii elektrycznej i gazu. SGH. Warszawa 2001.
Krajewska Małgorzata: Uwarunkowania prawne dotyczące nieuczciwej konkurencji w reklamie na rynku polskim i Unii Europejskiej. SGH. Warszawa 2001.
Książka Maciej: Zarządzanie projektem na przykładzie Świętokrzyskiej Agencji Rozwoju Regionu. SGH. Warszawa 2001.
Kucharska Agnieszka: Strategia promocji anteny TV Polonia. SGH. Warszawa 2001.
Kuczmierowska Lidia: Społeczne zaangażowanie firmy i jego znaczenie we współczesnych koncepcjach zarządzania. SGH. Warszawa 2001.
Kuśmierz Joanna: Wzajemne relacje pomiędzy dziennikarstwem a działalnością typu public relations. SGH. Warszawa 2001.
Kuźma-Filipek Agnieszka: Koncepcja public relations dla Grupy Mostostal Warszawa S.A. SGH. Warszawa 2001.
Malicka Ewa: Strategie marketingowe przy sprzedaży usług na przykładzie firmy Pro Print. SGH. Warszawa 2001.
Michna Agata: Strategia dystrybucji w przedsiębiorstwie Cofinec Polska S.A. SGH. Warszawa 2001.
Misiewicz A.: Tożsamość wizualna organizacji non-profit na przykładzie Centrum dla Osób z Upośledzeniem Umysłowym WOMS w Bielsku-Białej. SGH. Warszawa 2001.
Nieścioruk Anna: Wpływ zmian rynku na wykształcenie się nowych tendencji w reklamie. SGH. Warszawa 2001.
Nowik Aurelia: Reklama jako element globalnej strategii marketingowej. SGH. Warszawa 2001.
Ołtarzewski Andrzej: Skuteczność technik typu BTL jako metody komunikacji rynkowej. SGH. Warszawa 2001.
Owczarski Paweł: Proces komodytyzacji dóbr i usług konsumpcyjnych. SGH. Warszawa 2001.
Popielarska Agnieszka: Pozamedialne techniki public relations. SGH. Warszawa 2001.
Rutkowski Marcin: Realizacja międzynarodowej strategii marketingowej w koncernie o charakterze globalnym na przykładzie Grupy ABB. SGH. Warszawa 2001.
Rylska Alicja: Kreowanie wizerunku pisma Top Class poprzez strony WWW w Internecie. SGH. Warszawa 2001.
Sytek Anna: Zastosowanie Internetu w działaniach public relations na przykładzie firmy Jobpilot AG. SGH. Warszawa 2001.
Szkutnik Kinga: Zarządzanie sytuacją kryzysową. SGH. Warszawa 2001.
Szymkiewicz Katarzyna: Program działań public relations dla Labolatorium Kosmetycznego Dr Irena Eris SA. SGH. Warszawa 2001.
Warowna Zuzanna: Skuteczność erotyki jako techniki wpływu na konsumenta w reklamie. SGH. Warszawa 2001.
Weiss Wojciech: Społeczne aspekty konsolidacji PKN Orlen. SGH. SGH. Warszawa 2001.
Wejcht Izabela: Skuteczność technik komunikacji wewnętrznej na przykładzie Telewizji TVN i TUiR Warta S.A. SGH. Warszawa 2001.
Woźniak Anna: Koncepcja działania agencji prowadzącej działania typu internet public relations. SGH. Warszawa 2001.
Zabost Monika: Tendencje rozwoju nośników reklamy zewnętrznej. SGH. Warszawa 2001.
1999/2000
Baraniak Katarzyna: Techniki działań media relations a współpraca ze środkami masowego przekazu. SGH. Warszawa 2000.
Błąd Iwona: Analiza wizerunku IBOR Pentor S.A. na podstawie badań otoczenia firmy. SGH. Warszawa 2000.
Borowska-Tryba A.: Promocja usług maklerskich w Internecie na przykładzie BDM PKO BP S.A. SGH. Warszawa 2000.
Długosz Agnieszka: Zarządzanie sytuacją kryzysową i jego rola w kreowaniu wizerunku firmy. SGH. Warszawa 2000.
Frączek Agata: Procedura współpracy agencji reklamowej z klientem na przykładzie agencji Upstairs Young & Rubicam i firmy Danone. SGH. Warszawa 2000.
Gabryjelska Renata: Techniki public relations wykorzystywane w tworzeniu wizerunku telenoweli “Złotopolscy”. SGH. Warszawa 2000.
Janik A.: Planowanie użycia środków przekazu reklamowego na przykładzie działalności domu mediowego At Media. SGH. Podyplomowe Studium Public Relations. Warszawa 2000.
Jaworska Monika: Działalność charytatywna jako narzędzie public relations w kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy, na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A. SGH. Warszawa 2000.
Jęda D.: Działalność public relations w PTK Centertel. SGH. Warszawa 2000.
Kaczmarek Ewelina: Efektywność bannerowej kampanii reklamowej w Internecie. SGH. Warszawa 2000.
Kamiński Maciej: Skuteczność technik reklamowych typu BTL na rynku polskim. SGH. Warszawa 2000.
Kolago Blanka: Skuteczność wykorzystania Internetu w działaniach public relations. SGH. Warszawa 2000.
Kowalczyk M.: Kreowanie wizerunku firmy na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A. SGH. Warszawa 2000.
Laskowska Małgorzata: Wykorzystanie technik wywierania wpływu na ludzi w działalności public relations. SGH. Warszawa 2000.
Lazarowicz Patrycja: Dobór technik promocji jako odzwierciedlenie strategii pozycjonowania produktu marki Fenjal. SGH. Warszawa 2000
Łukaszewska Ewa: Miejsce wewnętrznych działań public relations w procesie komunikacji firmy. SGH. Warszawa 2000.
Małyszko Michał: Różnicowanie działań promocyjnych firmy fonograficznej względem docelowych segmentów rynku na przykładzie Warner Music Poland. Sp. z o.o. SGH. Warszawa 2000
Nurzyńska Monika: Rola public relations w budowaniu marki. SGH. Warszawa 2000.
Popowski M.: Zarządzanie sytuacją kryzysową w Szpitalu Damian. SGH. Warszawa 2000.
Przybysz Marta: Prawno-etyczne ograniczenia działań reklamowych na rynku polskim. SGH. Warszawa 2000.
Puncewicz Ewelina: Sponsoring w Polskim Koncernie Naftowym. SGH. Warszawa 2000.
Smyrska Marta: Budowanie wizerunku marki na przykładzie wody mineralnej Nałęczowianka. SGH. Warszawa 2000.
Stabryła Aneta: Skuteczność technik public relations podejmowanych w stosunku do środków masowego przekazu. SGH. Warszawa 2000.
Strehl Iwona: Skuteczność promocji Otwartych Funduszy Emerytalnych w 1999 roku. SGH. Warszawa 2000.
Turczynowska Aneta: Wykorzystanie cyberprzestrzeni w komunikowaniu się organizacji z otoczeniem na przykładzie firmy Polcard S.A. SGH. Warszawa 2000.
Wardzyńska I.: Zarządzanie w sytuacji kryzysowej. SGH. Warszawa 2000.
Wielgosińska Ada: Techniki współpracy ze środkami masowego przekazu. SGH. Warszawa 2000.
1998/1999
Jaświn Daniel: Zasady funkcjonowania agencji reklamowej. SGH. Warszawa 1999
Kinowski Rafał: Skuteczność odwołania się do emocji jako techniki oddziaływania na odbiorców reklamy. SGH. Warszawa 1999
Miller Wojciech: Specyfika kampanii promocyjnej papierosów na przykładzie marki Pall Mall. SGH. Warszawa 1999
Hyrlik Anna: Corporate Identity. SGH. Warszawa 1999.
Kitlińska Ewelina: Rola public relations w zarządzaniu sytuacja kryzysową. SGH. Warszawa 1999.
Kwiatkowska Karolina: Zasady tworzenia i skuteczność kampanii reklamy społecznej. SGH. Warszawa 1999.
Lewandowska-Nayar Lidia: Program public relations dla organizacji Rządu Polskiego i Programu Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju - “Umbrella”. SGH. Warszawa 1999.
Lidke Maria: Public relations w instytucji finansowej na przykładzie Kredyt Banku PBI S.A. SGH. Warszawa 1999.
Łącki Aleksander: Działalność public relations w Państwowym Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. SGH. Warszawa 1999.
Miklaszewski Radosław: Sponsorowanie spektakularnych wydarzeń na antenie polskich stacji telewizyjnych jako skuteczna technika promocji. SGH. Warszawa 1999
Piekutowski Tomasz: Koncepcja marketingu firmy telekomunikacyjnej na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A. SGH. Warszawa 1999.
Rodzoch Iwona: Strategia marketingowa Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego Ego BIG Banku Gdańskiego S.A. SGH. Warszawa 1999.
Szulc Joanna: Rola technik motywowania w wewnętrznych działaniach public relations. SGH. Warszawa 1999.
Tamborska Joanna: Funkcje public relations w sytuacji kryzysowej na przykładzie Elektrim S.A. SGH. Warszawa 1999.
Trębicka Urszula: Komunikacja wewnętrzna w firmie. SGH. Warszawa 1999.
1997/1998
Baran Beata: Public relations jako narzędzie kształtowania pozytywnego wizerunku firmy IBM Polska. SGH. Warszawa 1998.
Chojnacka Małgorzata: Znaczenie sygnałów niewerbalnych w procesie komunikowania. SGH. Warszawa 1998.
Dąbrowska Maria: Koncepcja programu public relations dla Poczty Polskiej. SGH. Warszawa 1998.
Didkowska Joanna. Program public relations dla firmy Macrosoft S.A. SGH. Warszawa 1998.
Dudanowicz Magdalena: Koncepcja programu szkoleniowego w zakresie komunikacji poprzez ubiór i kształtowanie własnego, pozytywnego wizerunku. SGH. Warszawa 1998.
Harasimiuk Agata: Koncepcja programu public relations dla firmy chemicznej Merck Sp. z o.o. SGH. Warszawa 1998.
Jankowska Anna: Funkcjonowanie zespołu public relations na przykładzie Polskich Sieci Elektroenergetycznych S.A. SGH. Warszawa 1998.
Jaworska Agnieszka: Koncepcja działań public relations w Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. SGH. Warszawa 1998.
Kniaziewicz-Żyndul Joanna: Konferencja prasowa jako skuteczna technika współpracy z dziennikarzami. SGH. Warszawa 1998.
Konecka Beata: Techniki public relations i ich aspekt etyczny w firmie Spedycja Polska Spedpol Sp. z o.o. SGH. Warszawa 1998.
Krzyżanowska Marta: Skuteczność wewnętrznych działań public relations w sytuacjach kryzysowych firmy. SGH. Warszawa 1998.
Lenart Anna: Analiza metod wpływu na decyzje konsumenckie wykorzystywanych w reklamie masowej. SGH. Warszawa 1998
Lisiecka-Pytlakowska Joanna: Rola i miejsce public relations w turystyce. SGH. Warszawa 1998.
Michalska Jowita: System prawnej ochrony konsumenta przed nieuczciwą reklamą w Polsce. SGH. Warszawa 1999
Okrasa Monika: Działania public relations w firmie Scala Polska. SGH. Warszawa 1998.
Polak Marzena: Internet jako skuteczne narządzie public relations. SGH. Warszawa 1998.
Sawicka Aleksandra: Działania public relations sprzyjające poprawie złej reputacji firmy na przykładzie Fundacji Polsko-Niemieckie Pojednanie. SGH. Warszawa 1998.
Szkołut Anna: Akcje promocyjne Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel. SGH. Warszawa 1998.
Szwarc Ryszard: Koncepcja działań public relations dla firmy Carservis Sp. z o.o. SGH. Warszawa 1998.
Wlazłowska-Pietrzak Agnieszka: Prasowe artykuły sponsorowane jako jedna z technik public relations. SGH. Warszawa 1998.
1996/1997
Bieńko Ewa: Techniki reklamy produktu i przedsiębiorstwa. SGH. Warszawa 1997
Bibiszewski Bogdan: Propozycje technik public relations dla Drugiego Narodowego Funduszu Inwestycyjnego S.A. SGH. Warszawa 1997.
Drabot Iwona: Koncepcja programu działań public relations dla Pioneer Pierwszego Polskiego Towarzystwa Funduszy Powierniczych S.A. na 1997 rok. SGH. Warszawa 1997.
Gruszecka Hanna: Publicity jako forma działań public relations. SGH. Warszawa 1997.
Grzeszkiewicz Agata: Koncepcja programu działań public relations w firmie Texaco Polska Sp. z o.o. SGH. Warszawa 1997
Kamińska Dorota: Koncepcja wykorzystania Studium Public Relations dla działań public relations Szkoły Głównej Handlowej. SGH. Warszawa 1997.
Merino Paulina: Propozycja programu public relations dla Biura Instytucji Demokratycznych i Praw Człowieka Organizacji Bezpieczeństwa i Współpracy Europejskiej. SGH. Warszawa 1997
Mirek Mariola: Uwarunkowania etyczne i prawne działalności public relations. SGH. Warszawa 1997.
Molenda Izabela: Koncepcja kampanii promocyjnej publicznej sprzedaży akcji Orbis S.A. SGH. Warszawa 1997.
Perek Monika: Koncepcja public relations dla Narodowych Funduszy Inwestycyjnych na przykładzie NFI Progress S.A. SGH. Warszawa 1997
Wilemajtys Cezary: Współpraca z mediami jako technika public relations na przykładzie służby więziennej w Polsce. SGH. Warszawa 1997
Wójcik Danuta: Podobieństwa i różnice pomiędzy reklamą a public relations na przykładzie współpracy Programu I Polskiego Radia z podmiotami jego otoczenia. SGH. Warszawa 1997.
1995/1996
Białek Agnieszka: Program public relations dla Narodowego Funduszu Inwestycyjnego. SGH. Warszawa 1996.
Boguta Grażyna: Strategia komunikacyjna firmy Rhone-Poulenc. SGH. Warszawa 1996.
Dudek Mirosław: Komunikacja w środowisku wewnętrznym przedsiębiorstwa. SGH. Warszawa 1996.
Dzięcioł Maria: Komunikacja społeczna w działalności instytucji samorządowej na przykładzie Krakowa oraz gminy Warszawa Centrum. SGH. Warszawa 1996.
Harasimiuk Agata: Koncepcja programu public relations dla firmy chemicznej Merck Sp. z o.o. SGH. Warszawa 1996.
Jankowska Anna: Funkcjonowanie zespołu public relations na przykładzie Polskich Sieci Elektroenergetycznych S.A. SGH. Warszawa 1996
Kaczmarczyk Beata: Koncepcja programu public relations dla firmy Uroda S.A. SGH. Warszawa 1996.
Karolak Marek: Promocja wizerunku Polski jako partnera w handlu zagranicznym. SGH. Warszawa 1996.
Komornik Justyna: Koncepcja działań public relations dla firmy Tchibo Warszawa Sp. z o.o. SGH. Warszawa 1996.
Leoniak Zofia: Koncepcja programu public relations w Telekomunikacji Polskiej S.A. SGH. Warszawa 1996.
Marczak-Kleczewska Jolanta: Promocja usług bankowych i kształtowanie wizerunku banku na przykładzie Banku Pekao S.A. SGH. Warszawa 1996.
Maurer Piotr: Właściwe przygotowanie materiałów Corporate Identity i ich zastosowanie w działalności public relations. SGH. Warszawa 1996.
Nowocień Joanna: Instrumenty public relations. SGH. Warszawa 1996.
Pajdowski Piotr: Program public relations dla R.P. Telekom. SGH. Warszawa 1996.
Puto-Feliniak Ewa: Koncepcja programu public relations wydania dodatku Zdrowie to Uroda do miesięcznika Uroda. SGH. Warszawa 1996.
Radecka Anna: Ogólna koncepcja programu public relations w firmach TCH. SGH. Warszawa 1996.
Rusiecka Monika: Koncepcja programu public relations dla amerykańskiej firmy lotniczej Delta Air Lines działającej w Polsce. SGH. Warszawa 1996.
Smith Agnieszka: Koncepcja programu public relations dla wydawnictwa Przyjaciółka ze szczególnym uwzględnieniem tygodnika Przyjaciółka. SGH. Warszawa 1996.
Stockinger Jolanta: Propozycja programu public relations dla firmy Servicing and Distribution Pack Plast International. SGH. Warszawa 1996.
Świętochowska-Lemańska Aleksandra: Koncepcja działań public relations dla organizacji typu quago na przykładzie Krajowej Agencji Poszanowania Energii. SGH. Warszawa 1996.
Zygmunt Aldona: Program public relations dla zagranicznej firmy farmaceutycznej. SGH. Warszawa 1996